H3RO, by TriChallenge, 2023

Curse

Super Sprint, Individual

400 M INOT, 10 KM BICICLETA 2,5 KM ALERGARE
H3RO – PROBA SUPERSPRINT este anul acesta Campionat Național sub licenta FRTRI. Toți participantii înscriși vor puncta în clasamentul campionatului național pe distanța SUPERSPRINT .

Castigatorii probei open, cât și câștigătorii categoriei de vârstă vor fi campioni naționali.

Diplomele vor fi oferite de FRTRI.

Sprint, Individual

750 M INOT 20 KM BICICLETA 5 KM ALERGARE
PROBA VEDETA A TRIATLONULUI

H3RO – PROBA SPRINT este si anul acesta parte din evenimentul nostru.
Mersul la plasa nu este permis

Olimpic, Individual

1,5 KM INOT 40 KM BICICLETA 10 KM ALERGARE
PROBA REGINĂ A TRIATLONULUI

H3RO – PROBA OLIMPICA este și anul acesta parte din evenimentul nostru.
Mersul la plasa nu este permis.

HALF, Individual

1,9km inot 90 km bicicleta 21 km alergare.
FLAT.FAST.FUN

Campionatul Național de Distanță Half
H3RO – PROBA HALF este și anul acesta campionat național. Toți participanții înscriși vor puncta în clasamentul campionatului național pe distanță Half.

Caștigătorii probei open, cât și câștigătorii categoriei de vârstă vor fi campioni naționali.

Diplomele vor fi oferite de “FRTRI”.
Mersul la plasă NU este permis.
La aceasta proba pot concura si stafete

Vor exista intre 4 – 6 arbitrii motorizati care vor desfasura respectarea acestei regului. Arbitrii pot penalize conform regulamentului FRTRI
600 lei

Video de prezentare

{}

Galerie foto

Review-uri de la participanți

Din pacate pentru mine cursa a fost marcata de ghinioane. In primul rand, in timpul probei de inot, spre final, mi-am intersectat mana cu mana altui concurent si din impact mi-a zburat ceasul de la mana si dus a fost. De mentionat ca la momentul respectiv, aveam inotati vreo 1600 m din 1500 si ar mai fi fost vreo 100-200 de m pana la final. Asta spune multe despre abilitatile mele de inotator 😊. Ajuns deja demotivat in tranzitie (cine ma cunoaste stie ca o cursa/un antrenament fara ceas sunt cam inutile pentru mine) am plecat totusi pe traseul de bicla. Nu am facut 500 de m si se aude un zgomot ciudat. Ma uit cu atentie si observ ca o spita la roata fata s-a rupt. M-am oprit, am rupt spita cu totul si am continuat, desi a trebuit sa mai opresc de 2 ori, roata fiind foarte dezechilibrata. La alergare, nici un incident din fericire, dar nici un timp extraordinar (aprox 53 de min, mult peste ceea ce imi propusesem). Una peste alta, un timp de 3 ore si 1 minut, sub rezultatul de anul trecut, dar in conditiile date, nu am fost atat de dezamagit.
Valentin Vasile
2020-10-25 16:26:28
Participant la cursa: Olimpic, Individual
Ce mi-a placut: conditii de siguranta, atmosfera placuta

Ce nu prea mi-a placut: in zona de inot as fi apreciat un suport mai mare. Erau doar 2 pers cu caiacul. Era imposibil sa acopere toata zona. In continuare nu inteleg utilitatea licentei de o zi dar trecem peste. Referitor la traseu, as fi apreciat o mai mare atentie la traseul de inot la super sprint. Practic a fost imposibil sa inoti in conditiile in care mai mult de jumatete din traseu aveai apa pana la brau. La fel, as fi apreciat mai multi arbitrii pe traseul de ciclism. Chiar daca era interzis, s-a mers la plasa la greu. La fel, in momentul in care iti luai bicicleta din tranzitie, la finalul concursului, iesirea era prin spatele zonei. Puteai sa iesi cu ce bicicleta voiai. Daca as fi avut vreo Racheta, sau TGV, cum il numesc organizatorii, as fi avut putin inima stransa.

In rest, un concurs la care merita sa participi. M-ar bucura sa existe si alti organizatori dispusi sa organizeze concursuri in zona. Cu siguranta, ar creste calitatea experientei pe care o putem avea.
costea sorin
2020-10-06 14:15:06
Participant la cursa: Super Sprint, Individual
Din punctul meu de vedere, a fost o editie foarte bine organizata. Am fost si in 2018 si imi pastrez parerea buna despre acest concurs. Intr-adevar am remarcat anul acesta lipsa colaborarii dintre hotelieri si organizatori. Anul trecut gaseam pe site o lista de hoteluri partenere.
Da, sunt multe ture de bicicleta si de alergare. Da, si eu as vrea sa se inchida complet bulevardul ca sa nu mai pedalam printre masini si nici sa nu mai avem intoarceri in ac de par, dar turele astea se resimt cu adevarat doar la proba de half, iar daca ai ajuns acolo, nu te fac cu capul 9 ture de bicicleta, asa cum nu te fac nici 5-6h de efort sustinut. :-)
Eu as recomanda oricui sa faca primul triatlon la Mamaia.
Aura Pana
2019-09-24 13:20:24
Participant la cursa: HALF, Individual
Imi place acest concurs....si sunt foarte multe lucruri bune si care imi plac
As dori sa spun ce mi-as dori de la acest concurs....pt ca sunt mai putine....sunt realizabile( cred eu...)...si nu au un aspect negativ....
Mi-as dodi sa se tina putin mai repede ...in primul sau maxim al.doilea weekend din sept.
Mi-as dori sa fie mai multa lume pe margine...sa incurajeze ...multi din sportivi stiu cata energie iti da un public numeros.....
...si e foarte util pt cei aflati la prima experienta.....pt cei cu state mai vechi.......nu e ceva esential..
Dar pt atmosfera generala cred si mi-as dori mai multa lume ....
Despre traseu...banuiesc ca marcajele rutiere nu pot fi refacute...deci vom tresari la fiecare trecere de pietoni....
Nu e ceva rau.....oricum dupa 40km...le ignori..😁
Poate mai multi expozanti in sectorul destinat lor ...si o mai mare mediatizare media....facuta de niste profesionisti
O reclama buna va atrage multi sportivi...
Si imagini pt o asemenea reclama sunt din plin la o cursa....si mai atragem atentia in tara asta si inspre alte ramuri sportive....
De asemenea o colaborare mai buna intre organizatori si hotelierii din zona pt pachete de cazare....
Tot ce am enumerat mai sus....nu sunt cu caracter negativ...sunt lucruri pe care le-as dori pt editiile viitoare.....
Per total ....
Felicitari organizatorilor!!
Felicitari voluntarilor!! ...un mare "Multumesc"!....pt toti acei tineri care au facut o treaba minunata si care poate au muncit mai mult ca noi sportivii....si ne-au ajutat ...facandu-ne cursa mai usoara...
Sper sa creasca concursul de la an la an si sa ne vedem sanatosi la urmatoarele editii!
Thanx,
Ignat Liviu
2019-09-24 08:57:13
Participant la cursa: HALF, Individual
Cursa mare, lume multa, logistică impresionanta. Multe starturi, traseele se montează și se demontează rapid.
Categorii pentru toată lumea, ca la campionatele naționale de triatlon, se poate hrăni orgoliul oricui.
Taxa modica anul trecut, apoi maricica. La taxa egala premii inegale, în funcție de proba. Probabil ar putea fi încurajați măcar cadeții cu niște premii. Cei mai bătrâni sunt obișnuiți cu medaliile de la campionatele de atletism master, măcar pentru copii.
Traseul este probabil perfectibil. Un traseu cu tranziții lungi, în care urci peste un pod, cu întoarceri în ac de par nu este maximul de placere. Distanțele sunt mai lungi la bicicleta, ceea ce poate induce în eroare un concurent care face mai multe ture, deși jalonul cred ca putea fi mutat simplu. Nu știu cum a fost anul trecut, dar cronometrarea a fost deficitară, pana la proba contrarie am vreo 4 minute în plus. Traseul de alergare permitea scurtarea, nu era covor la unul din capete. Oricum nu sunt convins ca verifica cineva ce se notează manual, aici nu nota nimeni.
Tricoul este făcut de un designer în depresie, cromatica bacoviana. Van gogh își tăiase o ureche, designerul a tăiat picioarele sportivilor.
Casca de înot are o cromatica vesela, un roz indecent, de nu ma opream din râs când am pus-o pe cap.
De la fotografi, numeroși și dotați, nu pot sa îl remarc decât pe eternul Radu Cristi, cel puțin o poza pentru fiecare, amintiri nenumărate.