Pentru a putea lista evenimente pe platforma, trebuie sa te înregistrezi si sa îți faci un cont de organizator.
Poți adăuga câte concursuri dorești.
Listarea evenimentului se face prin completarea tuturor câmpurilor disponibile.
Nu uita sa salvezi, înainte de finalizare!
Selectează data de deschidere a înscrierilor. Participanții, care adăuga la “favorite” evenimentul tău, primesc notificare când se vor deschide înscrierile.
Dupa completare, un administrator va modera si aproba listarea publica.
Poți edita oricând informațiile.
Primești notificare pe email de fiecare data când se postează un review la evenimentul tău.
Ai acces la review-urile postate de către participanți si poti raspunde la ele.
Nu le poti șterge însă.
In cazuri considerate abuzive, te rugam sa ne contactezi.
Update-ul se face extrem de facil, prin modificarea câmpurilor dorite (trebuie ales anul desfasurarii astfel încât sa reflecte corect ediția).
De exemplu pentru a posta evenimentul pentru anul următor, nu este neaparat nevoie de un nou eveniment. Se editează anul desfasurarii si informațiile din pagina de administrare.
Atentie!
Pentru adăugarea unui film de pe youtube, in câmpul aferent, trebuie introdus codul embed si nu link-ul.
Pentru adăugarea hărților traseelor, va rugam sa introduceți codul acestora sau imagine in format .jpeg
De asemenea, te rugam sa respecți dimensiunea recomandata a imaginii de profil.
In cazul in care dorești ca evenimentul tău sa fie prezent pe prima pagina a platformei (banner central sau “Evenimente recomandate”) te rugam sa ne contactezi.
Dacă întâmpini dificultăți sau ai nevoie de informații suplimentare îți stam la dispoziție.